289.000 €

Venda/Ref. V-DOCTOR CARULLA Cornellà, Cornellà de Llobregat

1/14
m2

114

hab.

4

ascen.

SI

DESCRIPCIÓ

Aquest pis amb ascensor compta amb 4 habitacions i 1 bany, amb la possibilitat d'afegir un segon bany. La terrassa coberta tipus galeria és assolellada tot el dia, per la qual cosa podràs gaudir de la llum natural i l'aire fresc sempre que ho desitgis.

L'edifici Regi d'època en el qual es troba aquesta propietat li dona un toc d'elegància i classe, la qual cosa fa que sigui un lloc perfecte per a viure.

A més, la ubicació és immillorable: col·legis, guarderies, centre comercial, zona esportiva i instituts estan a un pas de distància.

L'estació de metro, Renfe, tramvia i autobús estan a només 3 minuts, la qual cosa et permetrà desplaçar-te fàcilment a qualsevol punt de la ciutat. A més, l'aeroport està a tan sols 10 minuts, per la qual cosa les escapades de cap de setmana o els viatges de negocis no seran un problema.

Producte exclusiu del grup Apialia.

Despeses i impostos no inclosos en el preu.

MAPA D'UBICACIÓ

Compartir Watsapp
Compartir E-mail
Compartir Facebook
Compartir Instagram
Compartir Linked-in
Marcar Favorito

Compartir

Compartir Watsapp CONTACTAR
AMB AGENT

Segons la llei de protecció a l'usuari 1/2007, article 19, paràgraf 4, complim a informar-lo que les despeses de compra-venda no s'inclouen en el preu, per a més informació: habitatge.gencat.cat/.../comprar-habitatge

NOVA CERCA